Tønder Budo kai
Tønder Budo kai
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Jiu Jitsu
 Hjemmesiden
 Kalender
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Holger
Forum Admin

Denmark
5151 Posts

Posted - 30 September 2007 :  16:55:27  Show Profile  Visit Holger's Homepage  Click to see Holger's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal jeg se om jeg kan lægge en kalender med op på siden, så kan vi skrive ferier og samt sommer/vinter lejer ind.
Der vil så også være mulighed for at få lagt andre arrangementer ind.

Hvad synes i??? [:D]

"Der findes 10 slags mennesker, de som kan læse binære tal og de som ikke kan....."

//Holger --> Junior Instruktør - 2.kyu

Carsten P. Andersen
Moderator Sort

Denmark
6 Posts

Posted - 02 October 2007 :  18:06:40  Show Profile  Reply with Quote
Det vil være en rigtig god ide med en kalender, idet instruktørene kan skrive, når de ikke kommer grundet arbejde eller lign. og det vil også være en god ide, når vi holder "åbent" i skolernes ferie o.s.v.
Go to Top of Page

Holger
Forum Admin

Denmark
5151 Posts

Posted - 02 October 2007 :  21:03:28  Show Profile  Visit Holger's Homepage  Click to see Holger's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ok, jeg vil se hvad jeg kan gøre for at finde en kalender som vi kan bruge. Ellers finder jeg på en anden løsning som kan bruges. [8D]

"Der findes 10 slags mennesker, de som kan læse binære tal og de som ikke kan....."

//Holger --> Junior Instruktør - 2.kyu
Go to Top of Page

Niels Petersen
Moderator Sort

Denmark
20 Posts

Posted - 22 October 2007 :  11:41:44  Show Profile  Click to see Niels Petersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja det er en rigtig god ide
Go to Top of Page

Holger
Forum Admin

Denmark
5151 Posts

Posted - 11 November 2007 :  18:23:10  Show Profile  Visit Holger's Homepage  Click to see Holger's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hejsa, ja som i kan se så fandt jeg desværre ikke noget som kunne bruges, så jeg skrev selv en "event" kalender.
Jeg syntes at det er noget i den stil som vi skal have, da en almindelig kalener ikke helt havde de funktionaliteter som jeg efterlyste.

"Der findes 10 slags mennesker, de som kan læse binære tal og de som ikke kan....."

//Holger --> Junior Instruktør - 2.kyu
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Tønder Budo kai © Tønder Budo kai Go To Top Of Page
siden blev genereret på 0.04 sekunder. Snitz Forums 2000