Tønder Budo kai
Tønder Budo kai
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Jiu Jitsu
 Træning
 Ekstra Træning den 14.Okt. 2008
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Carsten Schau Andersen
Hvid Bruger

Denmark
7 Posts

Posted - 29 September 2008 :  21:44:53  Show Profile  Click to see Carsten Schau Andersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Tønder Budo Kai

Jeg vil gerne være med til denne ekstra træning. Så jeg kommer og skal nok have en GI med.

Med venlig hilsen
¨Lille¨ Carsten

Holger
Forum Admin

Denmark
5151 Posts

Posted - 30 September 2008 :  09:37:23  Show Profile  Visit Holger's Homepage  Click to see Holger's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Carsten

Du skal være meget velkommen til at være med.

:)

"Der findes 10 slags mennesker, de som kan læse binære tal og de som ikke kan....."

//Holger --> Junior Instruktør - 2.kyu
Go to Top of Page

Carsten Schau Andersen
Hvid Bruger

Denmark
7 Posts

Posted - 30 September 2008 :  15:33:16  Show Profile  Click to see Carsten Schau Andersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det lyder godt - Tak Holger!!
Hvad laver i på sådan en ekstra træning for voksne??

- Carsten
Go to Top of Page

Holger
Forum Admin

Denmark
5151 Posts

Posted - 01 October 2008 :  16:48:22  Show Profile  Visit Holger's Homepage  Click to see Holger's MSN Messenger address  Reply with Quote
Da vi (omsider) er en del som er nået op til 2. kyu, og vi til daglig er så mange i vores lille lokale så det er svært at få plads til at træne 1. kyu, bruger vi de ekstra aftener til at få en trænet på 1 kuy, og forhåbentlig kan (store)Carsten så få lov at træne lidt dan træning, tror han savner det lidt :)

Så vi glæder os til at se dig hos os, jeg sender lige en sms til Birgitte, så tror jeg også at hun dukker op den aften.

"Der findes 10 slags mennesker, de som kan læse binære tal og de som ikke kan....."

//Holger --> Junior Instruktør - 2.kyu
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Tønder Budo kai © Tønder Budo kai Go To Top Of Page
siden blev genereret på 0.05 sekunder. Snitz Forums 2000